Wednesday, September 30, 2009

This is very exciting - I just figured out how to type in Japanese using Vista! (I wish I had seen せんせい's post about this earlier!) Now if I may subject you to some of my terrible にほんご...

きのう べんきょしましたか。
わたしあは きのう ごご10じ から ごぜん1じ べんきょしました。 けさ と きょう べんきょします。 やった! (or not...)

3 Comments:

Blogger Alexandra (Ola) J. said...

こんばんは、レベッカさん。

こんばん、なんをべんきょしますか。わたしはべんきょしません。。。 :(

Midtermsなんようびですか。 

じゃまたあした!
ーオラ

October 6, 2009 at 9:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

やった! I love my mac it makes it easier..windows is evil.

October 11, 2009 at 7:13 PM  
Blogger Rachel said...

レベカーさん ほんいちは! はい しゃしんをとりました。トビはかわいですね。

October 26, 2009 at 12:13 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home